Floating og meditation

Har du prøvet at meditere? Eller er du garvet i praksisen?

Uanset om du er nybegynder eller har mediteret på daglig basis de sidste 10 år så vil du kunne med fordel få mere ud af din meditation under en floatsession.
Mange finder meditation svært, af den simple årsag at de ikke kan holde koncetrationen.

Det burde ikke være svært, at sidde stille med lukkede øjne uden at foretage sig noget, men mange har problemer med at få hovedet til at være stille og slå tankerne fra. Og med god grund. At få tankestrømmen til at stå stille er meget sværere end som så. Tankerne er en distraktion i sig selv, men vores krop er også en kæmpe distraktion. Så er man øm her, så klør det der, så hører man en bil der kører forbi ude på vejen osv.

Det er her floatpoden kommer ind i billedet og den kan blive din nye bedste ven og det vigtigste meditations redsskab til dato. Floatpoden afskærer dig fra alle sanseinput, eller med andre ord så afskære den dig fra alle de ting der kan slå dig ud af kurs og distrahere dig under meditation. Ved at være afskåret fra alle dine sanser vil det være nemmere, at opnå dybe meditative stadier og få det fulde ud af din meditation og opleve din tilstedeværelse på en helt ny måde.

Det er her floatpoden kommer ind i billedet og den kan blive din nye bedste ven og det vigtigste meditations redsskab til dato. Floatpoden afskærer dig fra alle sanseinput, eller med andre ord så afskære den dig fra alle de ting der kan slå dig ud af kurs og distrahere dig under meditation. Ved at være afskåret fra alle dine sanser vil det være nemmere, at opnå dybe meditative stadier og få det fulde ud af din meditation og opleve din tilstedeværelse på en helt ny måde.